onsdag 6 oktober 2010

En trött Ozzy idag!

God morgon på er !
Idag ligger det en trött Ozzy bredvid mig så jag tror att morgonpromenaden
är långt bort, men bara bra för mig då hinner jag duscha och äta frukost
innan vi går ut på promenix!

Idag ska jag då till skolan för att se vad jag ska börja läsa och hur, när och allt
det där!
Ska bli skoj att komma igång med allt igen, men bara det inte strular som sist!
Men det kommer nog bli bra det här!

Det med att flytta har jag nog kommit över för tillfället!
Det är ju så mycket man vill hela tiden!
Det är bättre att ha en bra ekonomi ett tag och lägga undan lite pengar,
då kanske man kan köpa ett hus mot våren, sommaren eller hösten?
Japp! Ett hus och en valp ska vara mitt mål ^^,
Ett mål att kämpa sig emot :)

Nehe, mot duschen så jag hinner bli klar, ska köra hemifrån runt ca 12,30
så jag hittar rätt då skolan har flyttat!

Kram kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, det är jobbigt det där med inkomsten. Hoppas han får vara kvar så ni kan flytta! :)

Jo, jag kollar där varje dag och jag gillar ett hus på benmakargatan, men det får nog vänta, jag har ju bara vik till 31 Oktober och därefter vet jag inte. Så vi får vänta och se. :)

Lycka till i skolan idag! Kram