måndag 10 augusti 2009

10 Augusti- 09

Hejsan!
Idag blev det inget morgon inlägg ^^, Men blir ett sent eftersom har inte orkat eller haft speciellt mkt tid till att sätta mig ner vid datorn.

Idag har jag jobbat mellan 7- 16. Och vet ni, jag CYKLADE för en gångs skull. Jag sa innan sommaren att jag ska cykla varje dag jag jobbar. pch, blev det så? Nehee. Imorgon ska jag köra bil eftersom jag jobbar kväll då och då vill man hem direkt.

Min vecka ser ut såhär:
Måndag: Jobb 7- 16, massa mys hemma framför Wallanderfilm
Tisdag: jobb 16- 21, Slappa, kanske kolla någon film
Onsdag: Ledig :D Kanske till flygsfors?
Torsdag: Extra jobb 7- 12, Kanske städ?
Fredag: Jobb 7- 14,
Lördag: Jobb 7- 16,
Söndag: Jobb 7- 15,

Mycket jobb och det gillar vi :D Visst att man blir trött, men om man tänker efter så blir man trött av att vara hemma med :P

Ne, om man ska kolla runt lite på internet en stund och sedan lägga sig och läsa en bok? :)
Sov så gott sen!
kram

Inga kommentarer: