måndag 24 augusti 2009

24 augusti- 09

Hej,
Idag vaknade jag av att mobilen ringde och vem var det, jo det var jobbet :D Så jag fick jobba idag mellan 7- 14, Sen blir det jobb imorgon mellan 7- 14 och sedan jobb på torsdag från 7 och framåt eftersom jag ska vara medstagare eller vad det heter så vet jag inte hur länge det blir :) Men det gör inget.

Åkte till Micke förut med vid 14 eftersom han skulle ha kalas då, jag var hur trött som helst och så hände det ingenting så då tänkte jag skit samma, orkar inte vänta har liksom annat för mig.
Så nu väntar jag på ett viktigt samtal, men känns som att det inte kommer att komma så då får jag väl ringa imon igen. Sen nu ska jag sätta mig och plugga, och då menar jag PLUGGA!!!!

Vi har också fått reda på att Mathias får pengar imon :D Wiiie! Äntligen! Det är fan skit bra för måste ha pengar nu, och jag har ju jobb nu för det känns skit bra att jag jobbade två gånger förra veckan och tre denna :) Så nu hoppas man bara på att han kan få ett jobb så är allt löst sen :D
Fy fan va jag älskar dig Mathias!

Ha det bra, så ska jag dyka ner i böckerna igen....

Inga kommentarer: