tisdag 4 augusti 2009

4 Augusti- 09

Hej!
Fyfan va jag mår dåligt idag :/ Sån allergi chock så det inte är sant så får troligtvis ringa till poolen när jag kommer till jobbet om det inte släpper för sån här kan jag då inte gå en hel dag :S
Näsan rinner, halsen piper, ögonen kliar och ett litet plus i kanten HAR ONT I MAGEN, OVANLIGT?!

Aja, igår var jag och besiktade bilen, gick inte bra :/ Nu helt plötsligt har jag ett hål i avgassystemet.... Åh, krångel krångel.. Skulle ju bara fattas att man är gravid också, så då har jag de flesta problem i mitt huvud :/

Jag känner att jag snart kommer "gå under". Mitt huvud sprängs av saker som jag tänker på. Allt med Ozzy, om vi ska flytta, all städning, bilen, om jag är med barn, jobbet, Mathias. ALLT finns i mitt huvud och snurrar runt hela jävla dagarna. Nu vet ni vad som snurrar runt i mitt huvud :/

Nu ska jag förbereda innan jag åker till jobbet så får vi se hur jag mår då och om jag mår så här så kommer jag förhoppningsvis hem igen..

Ha en trevlig dag /

Inga kommentarer: