lördag 15 augusti 2009

15 Augusti- 09

Jobbat idag med, mellan 7- 16 när jag kom hem så lagade Mathias mat (över min förvåning) och det var underbart! Att komma hem och bara kunna sätta sig och äta, att inte behöva ställa sig och laga mat det första man behöver. Tack älskling!

Det har gått väldigt bra på jobbet idag, fast man har varit trött och haft huvuvdverk.. Men jag kom igenom dagen utan några bravader.
Imorgon blir det jobb igen mellan 7- 15 och då får jag inte glömma att det är min sista dag på schema och MÅSTE lämna in min nyckel. Usch känns väldigt tråkigt att det är sista schema- lagda dag men det har jag säkert tjatat om.

På måndag ska jag börja plugga med, men min bok kommer nog inte fören på Onsdag så man kan säga att på Onsdag ska jag börja plugga och läsa igenom Social omsorgs boken :) Skoj ska det bli!!

Nu känns det som att de flesta problem är lösta, det enda är att en ny bostad hade suttit väldigt fint, har satt upp mig på två lägenheter i Orrefors men får se vad som händer med det, och egentligen vill jag bo i ett hus för det vore det bästa för Ozzy. Så hoppas på att Mathias och jag hittar ett snart :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att kolla på lite fler gg avsnitt :)
Mathias ska iväg till Hampus och dricka öl idag och jag orkar verkligen inte följa med för MÅSTE tänka på inkomsten jue! Festa kan jag göra en annan dag, om man nu vill det och jag är ändå inte sugen och Mathias vet varför..

Ha en trevlig lördagskväll :)

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag är åxå glad för det jag har men vill som du säger ha mer å man tänker ju en del ;) Nej robin Å julia Å alva ska följa med till västerås Régtnliegn vill jag Inte resa så mycke Men trivs Inte här nere och bor här för barnen Ju SÅ då får d bli att resa ganska mycket Ändå men sen ska jag vara hemma Jätte Länge ialf Kram!