lördag 22 augusti 2009

22 Augusti- 09

Hej,
Idag när jag vaknade så insåg jag att jag också håller på att bli sjuk :/ Usch, det är det värsta som finns! Men dagen började iaf ute med Ozzy, vi kastade lite freesby (ursäkta stavningen) och gick över till svärmor en runda.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska röja upp i köket och fixa iordning pajen, eller om jag ska plugga eller om jag bara ska sitta och glo? Men jag tror att jag ska fixa iordning pajen lite eftersom jag är hungrig som fan, sen kan jag plugga satan i eftermiddag! Har faktiskt morgondagen på mig också att plugga med den här uppgiften :)

Jag har 8 uppgifter som jag ska hinna med innan oktober och det känns rätt lugnt än så länge :) och hoppas på att jag gör bra ifrån mig så jag visar mina framfötter :D

Förresten såg grannen nu (hon som ska gifta sig), guuud så fin hon är :) Lite avundssjuk är jag faktiskt ^^, Men mitt bröllop skulle jag inte ha råd med iaf för det är en dröm ;P

Ne, nu beger jag mig ut i köket!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: