fredag 7 augusti 2009

7 Augusti- 09

God morgon!
Den här veckan har det varit mycket jobb, och sedan har jag ju mått dåligt. Men idag är det min sista dag inför helgen så idag jobbar jag mellan 7- 12 sedan är jag ledig i två dagar och det känner jag att jag behöver, men jobba behöver man också..

Nu har jag bara en veckas jobb kvar framför mig och det känns otroligt tråkigt :/ Så jag hoppas på att jag får mycket jobb uppe på Stallgården, typ 3- 4 dagar i veckan :D Eller mer. hehe...
Marina jag hoppas du läser det här ;P hihi..

Igår frågade jag Mathias om vi kunde göra något tillsammans idag och det tyckte han men som vanligt när vi pratar om det så lär det inte hända så min reservplan är att städa och sola om det är fint väder när jag kommer hem från jobbet :)

Det är någonting jag saknar som alla andra får!

Kram

1 kommentar:

Marina sa...

hehe, ja jag tar åt mej piken;)