fredag 14 augusti 2009

14 Augusti- 09

Hellu!
Dagen har bestått av jobb och när jag kom till jobbet kom jag och en kollega fram till att det hade varit skönt att ligga kvar i sängen en sån här dag för fy f*n va det har jävlats idag, men men sådana dagar finns också och vi kom igenom den iaf ^^, Dukade fram tallrikar idag med där de äldre ska äta men sedan när maten kom så kom vi ju på att soppa kan inte ätas på flat tallrik så det var ju bara att plocka ihop tallrikarna och duka om. Det är en av ALLA saker som hänt men det roliga är att det blir jobb på måndag med :D Love it! Kände idag att det känns väldigt jobbigt att detta är min sista helg på schema och hoppas verkligen att det blir mycket jobb för kommer sakna alla anställda och de boende och vårdtagarna som satan annars. För roliga stunder det har man, samtidigt som de mindre roliga stunderna dyker upp ibland också ;P

Nu tänkte jag lägga över lite filmer från min dator till min hårddisk och göra två äggmackor, eller kanske bara en? och sedan kolla på Gossip girl säsong 1 :) Längtat som tusan och avsnitt 1- 4 är färdigt iaf ^^,

Ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer: