lördag 8 augusti 2009

8 augusti- 09

Ja, idag hade jag tänkt städa för det behövs verkligen men orken finns inte. Jag orkar ingenting. Jag känner mig så förslappad, men jag tror att det är för att jag vet att det inte går att få det fint här. Så jag vill verkligen flytta, helst NU!!!!

Jag har inte ens orkat gå långrundor nu på två dagar, men det är väl för att Mathias inte vill och jag tycker det är tråkigt att gå själv, eller jag har ju Ozzy med mig men skulle vara roligare att ha någon annan med mig också.

Igår var vi och tittade när Sunken och Patrik fiskade kräftor, fy fan va rädd jag blev där ute i skogen, hatar mörker men så som jag kände igår har jag inte känt på länge, Jag var verkligen livrädd. Jag var väl hemma vid halv tre tiden medan Mathias följde med dem tills de var färdiga helt.

Idag vet jag inte vad som händer, ska kanske grilla hos dem som vi kanske ska hyra huset av. Men det är bara lulligt snack än så länge.

Nu ska jag försöka ta tummen ur röven och gå en runda med Ozzy...
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://bitchensofie.bloggproffs.se/

min nya blogg