måndag 3 augusti 2009

3 Augusti- 09

God morgon! Har snart varit uppe i en timme och börjar piggna till.
Igår åt jag och Mathias pizza, ja vi har inga pengar men fick 500 kr av pappa och dumma som vi var så köpte vi pizza ^^, Men idag när jag slutar jobba så ska jag besiktna min bil för nu har jag hittat däck, eller rättare sagt Mathias hittade däck och jag har köpt k- sprit :D Hoppas att allt är bra nu så att den går igenom testet nu då!

Men problemet är att man ska testa bilen mellan 14.20 - 15.45 och detta är ABSOLUT sista dagen jag har på mig så om jag ska vara säker på min sak så måste jag stå på besiktningen senast kvart över två och jag slutar vid tre :S Så hoppas på att det är mycket folk på jobbet så kan jag kanske få gå en timme tidigare (a) för detta är ju väldigt viktigt för då får jag ett problem ur världen..

Vi får se vad som sägs på jobbet sen, ska köra vilken min som helst :)

Idag fyller min älskling år, men han får vänta på sin present till den 27 då jag får pengar :) Då kan han få en liten sak, men vet inte vad än :P

Ne, nu ska jag börja fixa iordning innan jag måste köra.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: