söndag 23 augusti 2009

23 Augusti- 09

Hej,
Idag firar jag och Mathias 2 år och 5 månader :) Inte illa! Grattis Grattis!
Usch idag har jag nog fan feber :/ Det är skittråkigt att må skit och jag MÅSTE må bra på tisdag då jobb väntar :) Jag tänker inte vara sjuk på tisdag för jag måste få in pengar!

Dagen har bestått av mycket vila, men har också varit ute på vift. Jag och Mathias våldgästade Micke i typ en timme, eller jag åkte hem och Mathias stannade kvar. Jag har också pluggat lite, och ska plugga ännu mera nu hade jag tänkt. Sen har jag lite andra saker jag ska hinna med under veckans gång som:
-Städa
- Göra en scrapbook (förklarar och visar när den är färdig)
- Skriva in alla mina recept i en bok (måååånga recept)
- Plugga
- Ringa viktiga samtal
- Betala räkningar
- STOOOR handla!

Ja, det är väl det jag ska göra under veckans gång samtidigt som jag ska jobba lite (en dag än så länge) och så har Mathias lovat mig att vi ska gå ut och gå en runda runt byn en gång om dagen (kanske inte blir varje dag men någon gång i veckan :D).

Nu har vi förresten nästan två hus på gång :) Ett i flerohopp och ett i orrefors, men jag hoppas ju mer på orrefors huset, men ändå är flerohopps huset sjukt mycket snyggare! (Vi ska hyra om ni inte redan visste^^,)

Ne, tillbaka till pluggandet, så jag blir färdig idag!

1 kommentar:

Jenny sa...

Kul med hus. Hur hittar ni det? letar ni via internet eller har ni "kontakter"? Om internet - hur? :)