fredag 14 augusti 2009

14 Augusti- 09

Har ni någonsin funderat hur det hade varit ifall ni var född i en annan familj? Om du hade levt ditt drömliv, hade du varit nöjd då eller hade du bara velat ha mer?

Jag skulle vilja ha mitt drömliv, men klart alla vill ha det men just för stunden tror jag inte att min/mina drömmar kommer gå i uppfyllelse :/ Jag har så många drömmar och tankar och såfort jag ser eller hör att någon annan tar steget så blir jag mer och mer ledsen och får sämre självkänsla.

Varför får alla andra och inte jag?! Varför är det orättvist?
Ja, jag låter säkert som en bortskämd snorunge men det är väl det jag blivit och det står jag för. Men jag försöker bättra mig.. Och det finns värre exemplar än mig själv.

Vi blev erbjudna en lägenhet idag, men nej tack att bo i en gammal kompis lägenhet :S Känns ju lustigt och där skulle jag aldrig bosätta mig iaf.. Men hittade två tvåor i Orrefors som jag satte upp mig på också och det är på stallgården och det är ju nära och bra till "jobbet". :)
Men visst det är både bra och dåligt att bo nära jobbet så får se vad som händer och sker, men det är iallafall bra att ha många saker på gång så man vet att man kommer någonstans i livet iallafall :)

Nu ska jag snart duscha, men känns inte så inspirerande när det sitter typ 7 killar i vardagsrummet men duscha måste man ju göra och äta, vad ska man äta, känns så jävla surt att äta nu när frysen nästan är tom :/

Aja, ha en bra kväll- Jag ska försöka!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Det är klart man ofta känner som du =) men man får vara glad för det ,an har typ :P Allt bra annars? Jag e hemma nu några dagar men Åker på Onsda igen Å hem på månda haha

Anonym sa...

Visst är det härligt att dröma :)Jag tror att det gör att man ser sina egna möjligheter
helen