torsdag 27 augusti 2009

27 Augusti- 09

God morgon på er! Har varit vaken sen halv sex och är sjukt trött, ändå gick jag och la mig vid typ tio. Men sen låg Mathias och busade med Ozzy så somnade kanske inte fören halv elva- elva.

Igår var vi ju nere i stan, vi kom inte hem fören halv sju och då skulle vi äta och greja så blev inget plugg, ja jag vet självdiciplin! Men idag SKA jag plugga. Men vet inte riktigt vilken tid jag kommer hem än :S Men skit samma, pengar är pengar och jobb är jobb. Och om man älskar sitt jobb som jag så vill man jobba! :D

Och idag har jag pengar med, ska betala mina räkningar så får vi se hur mkt pengar jag har kvar efter det :S Vill egentligen inte veta det. Men man måste ju, men ska skjuta fram några till nästa månad så jag inte får allt på en gång ^^, Vi får helt enkelt se.

Ne, nu ska jag göra några mackor jag tänkte ha med mig för mat måste jag veta att jag får iaf ^^, hehe.

Ha en bra dag!
kram

Inga kommentarer: