onsdag 26 augusti 2009

26 Augusti- 09

Igår orkade jag inte skriva något inlägg och idag känner jag mig inte heller så sugen på det men jag känner ändå att jag måste!

Fick min feedback på mitt arbete av min "lärare" och hon tyckte att mitt arbete var kanon bra :D Fatta glad jag var efter det? Så ikväll ska jag sätta mig med mitt andra arbete, ja jag vet att jag skrev att jag skulle göra det igår. Men vi var och handlade lite eftersom Mathias fick pengar och sen latade vi oss bara så idag blir det lite plugg innan läggdags :)

Imon blir det jobb, och när jag kommer hem därifrån så blir det nog lite plugg också för tänkte få färdigt mitt arbete innan helgen den här gången så jag kan börja med mitt tredje arbete på Måndag nästa vecka så jag följer mitt schema!

Ne, nu ska jag kolla på ett avsnitt av gossip girl och sen ska jag, mathias och tydligen grannarna ner till staden en runda. Ska köpa fiskmat och så ska vi in på apoteket :)

Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

Emma sa...

Hehe ne det är nog inte svininfluensan men det är ju sånt snack om det nu så genast tror man ju att man har det=) Jaså du läser på distans?Tror att jag är för odiciplinerad för det men ev kanske man kan göra det när manhar kommit in lite mer i det för 3,5 år är lång tid o pengarna växer ju inte direkt på träd när man pluggar:( Krya på er..

Jennie sa...

Ja , visst är de dumma i huvvet !? :O

Jo det är bra med oss , hur är det med er då ?