torsdag 20 augusti 2009

20 Augusti- 09

Hej,
Idag är det den 20 augusti och det är bara en vecka kvar till LÖN :D Men för min del går mer än hälften till räkningar denhär månaden, men så är det när man inte kunnat betala ett skit på flera månader.

Idag har jag varit på ljunghaga för att prata om pengar nu när jag studerar så nu ska jag få 2800kr i månaden tror jag det var sen med lite ströjobb bredvid men får inte tjäna mer än 50 000 eller vad det var :S fattade inte riktigt men ifall det blir krångel så får man ju fixa det då.. Förresten Marina ringde förut och frågade ifall jag ville jobba imorgon. SJÄLVKLART :D Har kännts jävligt att varit ledig i tre dagar, men sånt får man ta nu ^^, Det blir visserligen bara mellan 9- 12 men bättre tre timmar än inga alls :)

Blev förresten erbjuden en lägenhet idag, på stallgården. Men Mathias sa tvär NEJ! Då satte han sig hellre i kungshall sa han. Men vart fan ska man bo då? Det går ju inte att vara för finkänslig :P Men visst jag vill helst bo i ett hus, men nu när det inte finns något så får man ju ta något annat som passar istället. Men jag kan ju inte göra så mycket eftersom jag vill bo med honom så kan jag ju inte bara tacka ja heller. Åhh, varför kan det inte dyka upp ett hus till uthyrning för? helst i Orrefors trakten :) Orkar iallafall inte bo här länge till, för måste ha lugn och ro när jag ska studera och det har jag INTE här..

Tillbaka till studieboken.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: