fredag 21 augusti 2009

21 Augusti- 09

Guuud, så trött jag är. Fattar inte varför jag alltid är trött :P Har varit borta hos svärfar och svärmor en stund, alltid trevligt :) Nu sitter jag här hemma med Ozzy och ska sätta på en film och lassa fram chipsen jag köpte förut ;D Fast man inte har så mkt pengar så måste man unna sig något gott ^^,

Det blir nog Valkyria eller Arn- riket vid vägens slut. Men har för mig att Valkyria är väldigt lång så blir nog Arn innan läggdags, blir nog precis lagom :)

Spelade lite musik nyss eftersom jag inte vill höra grannens musik, men nu vid prick tio stängde jag av och då stängde dom av också. GUTT!! slippa höra deras dunkande ikväll. Tack så mycket!

Jag ska nog också passa på att gratulera våra grannar eftersom de gifter sig imorgon! Grattis!

Ja, med det här sagt så ska jag kura ihop mig under en filt och tända några ljus och sätta på filmen, hoppas ni får en trevlig kväll/natt!

Puss & Kram

1 kommentar:

Jennie sa...

haha , ja , det inser han nog snart! :) man kan ju alltid hoppas eftersom du redan är inne på den linjen litegrann! :)