onsdag 12 augusti 2009

12 Augusti- 09

Hej!
Idag vaknade jag vid kvart över nio och började städa :) Jag har dammat hela lägenheten och plockat iordning. Har också bytt sängkläder, eller tagit av de gamla och nu händer täckena på vädring. Nu tänkte jag bara koppla av en halvtimme innan jag ska in i duschen och ner till staden där det valkas möte med Kajsa om min utbildning :) Försöker få med mig Mathias ner till stan också för att gå in på dressman och se om han hittar något för presentkortet, jag tror jag har lyckats halvt om halvt men det märker vi :)

I eftermiddag ska jag
1. Dammsuga
2. Torka golven
3. Bädda rent i sängen
4. Diska

Full rulle :D Men det tycker jag om, och jag fattar fortfarande inte vart min energi kom ifrån men skoj är det att man har fått iordning här hemma.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: