söndag 30 augusti 2009

Förnyelser

Som ni nu sett eller märkt så har jag tänkt göra om lite på min blogg, jag vill förnya den så den blir sjukt intressant. Men vet inte hur.
Men första steget är iallafall att börja skriva bloggrubriker istället för datumet som jag gjort ett tag nu.
Andra steget blir att försöka hitta ett ämne som jag älskar och som jag kan skriva bra om så ni verkligen njuter av läsningen :)
Tredje steget är att fixa olika kategorier så jag kategorisera de olika inläggen.

Sen vet jag inte vad som ska hända, kanske en ny design så jag förnya mig totalt, det märker vi och jag vet vem jag vill ska göra designen också och det är http://vantabebis.blogspot.com/, men förstår ifall det inte blir än eftersom det snart är dags för en liten bebis där :) Gå gärna in och kika för hon är sjukt bra på design och sjukt bra att skriva intressanta inlägg! Och, ja egentligen är det nog hon som har fått mig till att förnya lite på min blogg, men vet inte hur. Tack Jenny!

Ne, tillbaka till planerna!
Kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag tror bestämt att jag har förklarat i min blogg hur man lägger till kategorier , kika in under min kategori bloggtips .

Var det gäller länkar i vad jag tror du vill ha , dropdown-meny , så kan jag hjälpa dig att fixa det .

kram Jennie