fredag 21 augusti 2009

21 Augusti- 09

Hej,
Gud va trött jag va. Ändå har jag bara jobbat mellan 9- 13. Gick och la mig vid typ tre tiden för att vila och vaknade nyss ^^, Oj, inte meningen att sova i två timmar. Men skönt var det. Men orken är inte tillbaka än iaf för är så sugen på paj som jag tänkte göra förut, men får se om det blir av senare. Har inte orkat äta heller så 4 mackor och en tallrik yoggi på hela dagen! Grattis Emma! Det är ju inte bra.

Nu ska jag gå och försöka hitta lite ork så man kommer någon vart idag.
Ha det bra!

2 kommentarer:

Jennie sa...

japp , det växer hur fort som helst , nu är det inte alls långt kvar . :)
Du får ta & skaffa dej en liten bebis ! :) hihi ..

okej , :) ja folk säger så olika , men det är superkul och se vad folk tror , :) det blir ju en överraskning minsann ! :)

Jennie sa...

Javisst! :)
nej då är det kanske inte så lätt , :) Det krävs ju två ! :)