onsdag 19 augusti 2009

19 Augusti- 09

Hej,
Vilken dag jag har haft. Vet inte vart jag ska börja beskriva den. Men det började iallafall med att jag skulle åka ner till mamma för att hämta lite ägg och ska köra upp till Orrefors för att tanka på Mickes kort, då blir jag stannad av polisen UTANFÖR brandstation och de frågade ifall jag visste hastigheten på vägen och jag sa att det var 70, jag körde i 87 km :S Oups! Jag trodde att jag skulle få typ 5000 kr i böter och klippt körkort men klarar mig undan utan någonting :D Jag lovade att ALDRIG köra för fort igen, och det kommer jag lova. För att bli av med körkortet är det sista jag vill för det är fan det dyrbaraste jag har :P För vad ska man göra utan körkort och bil? :S Sitta och glo ute i skogen?
Jag är iallafall glad att jag slapp det för då hade livet verkligen varit botten.

Aja, nog med det. Åkte hem till mamma en runda och åt lite där, eller sen frukost blev det eftersom det är väldigt tomt i vårat kylskåp så får man ju passa på ^^,

Sen har jag faktiskt pluggat idag och lagt upp ett schema och jag tror att jag ska börja med uppgiften ikväll, men om det blir ändrade planer så börjar jag med den när jag kommer tillbaks ifrån stan imorgon :) Ska ju på möte om studiemedel på ljunghaga och så ska jag träffa lilla mormor efter också :)

Mat idag blev Spenatsoppa med ägg och bröd :) Mmmm, va gott! Hämtade receptet på den här bloggen: http://gotteochvi.blogg.se/2009/august/spenatsoppa-med-kallarfranska.html :)

Ha en trevlig och sooooolig kväll!
Kram

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej
Menar du att du klarade dig utan böter?? Det var en snäll polis det!!

Anonym sa...

haha joo men att dem inte orkar hålla upp benet i mellan åt är en ganska vanlig lathet :P Men Nitro är ju så liten än så han har inte börjat lyfta på benet än.. men det vill jag ju gärna att han ska göra... joo men mig är det bara bra!! Hur är det själv?