måndag 31 augusti 2009

No inspiration....

Idag har jag inte gjort ett skit känns det som, Jag och Mathias var nere i stan för att handla nya mediciner till mig (bricanyl och allergitabletter), och efter det har dagen bara glidit iväg.
Jag har tänkt hela dagen att jag måste plugga, men nu när jag väl har satt mig så förstår jag ingenting. Jag har fått lite gjort men har gett upp för idag, men imorgon MÅSTE det vara inlämnat så imorgon har jag mycket att stå i med.

Jag tror att jag har glömt att berätta att i tre dagars tid har jag och Ozzy gått /joggat en runda vid 7- tiden :) Det blev en idag med, visst att det bara tar 15 min ca men det är en början till något iallafall.
Imorgon blir det en långpromenad med Sofi och Troja :) Det ska bli skoj, men som sagt innan promenaden SKA uppgiften vara färdig :)

Är inne på Hm:s hemsida nu, fan va fina kläder de har fått in ^^, är så otroligt sugen på att beställa, men NEJ. Nästa månad kan jag kanske få köpa något men det är ett kanske. För nu har jag hållt mig borta därifrån ett bra tag och fått räkningarna på rätt plan sen blir det shopping igen för en lagom stor peng :)

Om man ska ta och ringa Mathias och säga att man gett upp plugget för idag?
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: