måndag 17 augusti 2009

17 Augusti- 09

Hej,
Igår skrev jag ju att jag skulle läsa. Jag läste två sidor sen blev jag riktigt trött så då la jag ifrån mig boken och somnade på stört.
Idag har det varit en jobbig dag eftersom jag har varit skittrött :/ Men jag kom igenom den på jobbet, sen åt jag och vilade när jag kom hem och nu håller jag på att tvätta. Det blir säkert 6 maskiner jag får köra och är på min tredje :P Ja, jag har varit dålig på att tvätta men har inte riktigt haft lust med det eftersom det är så mycket annat i mina tankar.

En sak som jag tycker är rätt rolig det är att det är så himla kul att göra saker med andra, men såfort jag nämner något så passar det sig inte, jag vet inte vad jag ska göra men jag känner mig sårad. Usch, vill inte tänka mer på det! Just nu känns det väldigt jobbigt och jag orkar inte ha det så.....

Nu ska jag ner i tvättstugan.. IGEN!

Kram

Inga kommentarer: