fredag 28 augusti 2009

28 Augusti- 09

Nu har jag faktiskt pluggat väldigt bra, jag har gjort en tredjedel ungefär och tänkte lämna det så för snart är maten färdig och då tänke jag sätta på Gossip girl avsnittet som är färdigt :)

Efter det blir det dusch och så ska jag nog börja göra iordning mig inför kvällen :) hoppas på att det kommer massa roligt folk :D Ska bli så nice!

Usch, kan du inte bara säga vem du är? Hatar att ha kommentarer man inte vet vem det kommer ifrån, men vet någon ifall man kan ta bort Anonyma kommentarer så man inte kan kommentera anonymt? :)

Ne, mot ugnen!

kram

2 kommentarer:

Marina sa...

ja de borde du väl kunna ändra, men då kan nog bara registrerade användare kommentera...

Sofie sa...

Tror man kan det någonstans ta bort det alltså annars kan du kolla IP nr å på så sätt få svaret