söndag 30 augusti 2009

30 Augusti- 09

Hej,
fan jag förstörde just min dag:/ Jag kom på att jag får körförbud på torsdag! Fan säger jag bara. Varför kan ingen hjälpa mig? Jag fattar inte ett skit om bilar men ändå behöver jag ha en. Den läcker någonstans och han på besiktningen trodde att det var i grenröret och Mathias säger packningen. Men vart fan sitter grenröret och vart fan byter man packning då? Imorgon ska jag iaf in på meka och försöka hitta en packning till något så får vi se hur det blir och sen ska jag ta fram Mathias verktygslåda och försöka skruva och försöka laga bilen alldeles SJÄLV!!! Det blir nog fan bättre än om någon annan ska hjälpa mig.... Sen är det bara och köra den till besiktningen INNAN torsdag så har jag en redig bil sen (förhoppningsvis).

Idag är det flygsfors marknad och jag ska dit om ca två timmar för då ska mamma dit :) Ingen annan ville ju dit så då fick det bli mamsen :) Min syster säljer våfflor på marknaden idag så tänkte köpa en av henne iaf :) Då blir hon nog lite glad iaf.. Detta är väl det positiva i det hela idag! För just nu är jag förbannad men det har ni väl redan listat ut... Jag hade tänkt att städa lite här hemma, men suget har försvunnit så jag tänkte skicka till Mathias att det är hans tur att städa :P Plugga känner jag inte heller för just nu så vet i fan vad jag ska göra :S Varför kunde jag inte kommit på att jag får körförbud ikväll istället? Då hade jag fått det städat och så... helvete med, jag tror det blir godis och ett avsnitt ifrån Gossip Girl :D

Ha det bra!

Inga kommentarer: