torsdag 13 augusti 2009

13 Augusti- 09

Hej kära läsare (vilka ni nu är).

Idag har jag jobbat mellan 7- 12. Stressigt men skoj. Efter jobbet har jag inte gjort ett skit, eller jag har kollat på en schopaholiks bekännelse- skitbra film enligt mig ;D Jag älskar att shoppa, men har insett att jag måste tagga ner lite eftersom man har räkningar på *000 kr som MÅSTE betalas NU! Jag suktar verkligen efter Hm:s hemsida plus måååååånga fler men såfort jag får ett mejl där det står att det är rea eller att jag får si och så mycket rabatt så raderar jag mejlet INNAN jag öppnar det annars är det kört.. Men såfort alla räkningar är betalda och jag känner att jag kan handla igen då JÄVLA! ;D Jag vet inte varför man egentligen handlar så mycket, varför man har ett sånt ha- begär. Varför har man det? Man vill alltid ha det som man inte kan få just då som man måste spara sig till och sen när man väl har det så är det inte mer med det.

Som när jag fick en skinnjacka av mormor som jag suktat efter i nästan ett år. När jag fick den var jag jätterädd om den och tyckte jävligt mycket om den. Jag tycker fortfarande om den men är inte lika rädd om den. När jag väl fick skinnjackan så kände jag: -"Jaha,? vad vill jag ha nu då?".

Imorgon blir det jobb mellan 7- 14 :) Tänkte borsta ur mitt hår nu efter duschen och sedan lägga mig i sängen för skönhetssömnen :P Får se om jag kan sova en hel natt eller hur det blir inatt, har nämligen börjat sova väldigt dåligt :/

"Magen gör ont, ont som satan, uppblåst och stor :S Vad innebär det?"


God natt!

Inga kommentarer: