fredag 28 augusti 2009

28 Augusti- 09

God morgon!
Igår var jag, Mathias och Ozzy nere i stan för det var ju skattjakten, men jag tyckte ändå inte att det var som det var när vi var med för då var det mer fest och stoj ;P

Jag träffade några kompisar, men det kändes så jävla lustigt. Har inte sett dem på säkert ett halvår eller till och med ett år. Varför kändes det som att jag inte kände dem längre? :S
Det känns som att jag och mina kompisar i skolan har dragits ifrån varandra. Jag vet att jag inte är den bästa på att höra av mig, men jag känner att jag har fullt upp med plugg, jobb, hemmet och hund och sambo. Det tar sin tid att få alla nöjda. Men men, så är det väl att bli vuxen, de flesta kompisar drar iväg medan endel orkar stanna kvar och vänta! Fan va jag saknar tiden med kompisarna, i skolan och på fester. Men det finns inga fester i stan längre. Eller iaf inte inom vår umgängeskrets eller är det inga som bjuder en :P

Men ikväll blir det en liten folksamling hemma hos oss förhoppningsvis :) Och det gillar vi!
Men innan ska jag plugga och sedan ska vi in till stan och handla lite. För jag skulle köpa nytt bricanyl och allergitabletter igår men då hade recepten tagit slut så då får jag ringa till doktorn idag!

Ha en trevlig dag så hörs vi kanske senare?
kram

Inga kommentarer: