onsdag 14 oktober 2009

Bakdag idag!

Mmm, Chokladmuffinsen klara och bullarna på jäsning :) Kanon!
Eller hur är jag duktig?
Bild lånad frånhttp://www.delicato.se/produkt/big/270_chokladmuffin_100g_fri_07_72.jpg

Nu ska jag bara "baka ut" bullarna och lägga på fyllningen och det blir både vanilj och kanel bullar :) Sedan är jag klar! Då är det bara städningen kvar :/ Bläää! Men måste iallafall dammsuga idag så jag inte får andnöd inatt igen..... Inget spännande precis!

Jag har kommit på att vi bor alldeles för trångt. Man springer in i varandra och grejer överallt! Det finns ingen ordning någonstans! Åh, va jag vill bo större men nej Emma det är bara till att vänta tills man får en stadig ekonomi!!!! ÅHH!

Ne, nu ska jag kolla till min lille bulldeg så jag blir färdig någon gång!
Kram kram

Inga kommentarer: