tisdag 13 oktober 2009

Måndags mys

Hellu!
Idag är det min andra lediga dag i rad på lääääänge!
Igår gjorde jag faktiskt ingenting, jag bara slappade. Jo vi va inne i stan och köpte en telefon också eftersom den vi har inte funkade, men när vi kom hem så funkade inte den nya heller så det måste vara något fel på ledningarna eller något :S

På kvällen mös vi och åt taco :) Jag tände upp massa ljus också, men vi har inga bra ställen att ha ljus på eftersom Ozzy kommer med svansen vart man än har ljusen :P
Jag tittade på ett nintendo wii igår med, fan va jag saknar mitt. Jag köpte ett sådant för typ ett år sen men var tvungen att sälja det för att få ihop pengar till räkningar och mat :/ Jag ångrar det som fan! Så igår var jag så j*klans nära att beställa ett, men Mathias stoppade mig som tur väl var. Jag ska betala av lite mer räkningar innan jag köper ett :) Måste betala min mobil innan jag får köpa ett wii :)

Idag ska jag nog också bara slappa, eller det kan ju bli jobb ikväll det vet jag inte än...
Jag måste plugga med, men just nu orkar jag inte det!

Nu ska jag läsa mina favvobloggar!

kram kram



1 kommentar:

Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee sa...

Låter kanon! Har du några speciella planer resten av veckan?