onsdag 14 oktober 2009

Önskelista redan?!

God morgon på er!
Idag vaknade jag vid åtta av att Mathias gick upp :) Känns så j*klans underbart att kliva upp tidigt :) Eller det kanske finns andra som vaknar själva tidigare?

Det blev inget bakande igår så jag har bestämt mig för att jag ska ha bak och städ dag här idag, men då måste jag flirta in mig hos Mathias så han köper jäst till mig :D Men visst det är bara 5 kronor det handlar om så det är nog inga problem...

Nätterna nu för tiden tycker jag är så himla otäcka, jag vaknar mitt i natten av att jag inte kan andas, och det är inte bara en gång utan flera gånger under samma natt :/ Det är därför jag måste städa så jag får bort lite av Ozzy håren (eftersom jag är allergisk).

Jag har funderat lite på julklappar också ;D

- Ny dammsugare (våran är sönder, typ)
- Bidrag till resa
- Pengar
- Nya mattor
- Bidrag till ny soffa
- Nintendo wii + wii fit

Ja det är allt jag kommer på nu ;D Kommer säkert en uppdaterad lista senare^^,

Kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja precis, bara gå ut med hunden är ett problem.. men men det funkar rätt bra ändå. Har han mycket lös! Joo visst Nitro kan också försöka "sätta på" andra hundar men om han känner att den andra hunden är starkare än honom så viker han sig! Joo men det tror jag nog att dem skulle kunna! Så länge inte Ozzy är för hård med sin dominans.. så att han går på Nitro om du förstår.. för Nitro viker sig och kryper ihop istället för att bråka! Men det brukar dem ju lösa ganska bra själva det där :) puss

Anonym sa...

ja ja okej.. men då ska det nog inte vara några problem.. Nítro tycker om att få nya polare ;)
Jaa du.. sjukskriven fram till 21 oktober.. men jag kan nästan när som hellst.. dock är denna veckan full.. men nästa vecka tror jag inte att jag har sådär jätte mycket för mig vad jag vet nu!
Men vi kan väl höras i början av nästa vecka och se hur det blir. puss

Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee sa...

Åh baka är inte helt fel, vad ska du baka? :)

Anonym sa...

okej.. ne Nitro har inte så många han heller.. är Enzo Mimmis hund som han leker mest med :) Jag vet inte riktigt.. vi kan väl se lite nästa vecka.. så får vi se vem som åker vart :) puss