söndag 11 oktober 2009

Jobb hela dagen!

Hej,
idag blir det inget långt inlägg känner jag. Jag är suuuuuper trött!
Idag har jag jobbat mellan 7-16 och efter det var det tv:n som gällde!
Vid 17.00 var det hästhoppning men de jag tycker om åkte ut så då slutade jag titta på det, vid 18.00 var det bonde söker fru men jag somnade när jag sett hälften! hehe..

Igår kväll var jag, Mathias, min syster och Sjöberg och bowlade :D Fy va kul det var men jag var urkass :S Men det är ändå skoj fast man inte kan spela ;P
Vi spelade i två timmar också så det var kul! Efter det åkte vi till statoil och handlade lite och sedan åkte vi runt i stan en runda innan hemfärden. Väldigt trevlig kväll får jag lov att säga så det måste vi göra om :)

Ne, nu ska jag slappa innan jag ska sova, och jag tror nog att sängen ropar på mig vid 21.00 för jag är sjukt trött och huvudet värker som attan just nu :/



1 kommentar: