måndag 19 oktober 2009

Ny inköpt!

Idag är det mycket som har hänt.
Slutade jobba vid 12, efter det åkte jag till svärmor där Mathias var.
Sedan åkte jag hem och kollade på några gossip girl avsnitt och tills på lördag ska jag hinna se 4 st eftersom då är det säsong 3 och det är den jag är på nu :D

Vid tre idag så bestämde sig jag och Mathias för att åka och kolla på möbler som jag hittat på blocket.se, det var både en bäddsoffa och en tv-hylla men bäddsoffan var inget för oss..

http://www.blocket.se/kalmar/Baddsoffa_och_bokhylla_23229744.htm?ca=18&w=1
på den här adressen ser ni våran nyinköpta tv- möbel som vi ska hämta på fredag ;D
Perfekt för oss!

Nu har vi precis ätit och idag blev det chicken nuggets, ris och söt- sur sås :) Kanon gott!
Nu ska jag kolla lite på gossip girl!

kram kram

Inga kommentarer: