onsdag 14 oktober 2009

FÄRDIG!!

Nu var bullarna färdiga med och det blev ca 60 st :D Fy fan va bullar vi har nu, men svärmor ska få några och resten kommer gå åt som smort så får nog ta en bakdag till om en månad kanske? :P
Egentligen är det rätt roligt att baka, men ändå tar det ca 3 veckor innan man tar och gör det. För det var nog 3 veckor sedan jag började tjata om bakning :P

Nu har jag bara städningen kvar, men funderar på att skjuta upp det tills imorgon om det inte blir jobb vill säga! Och imorgon måste jag plugga lite också. Jag kanske ska sätta mig vid the sims lite? Ja, jag vet att jag är barnslig men ju bättre är det när man får barn för då är man en lekfull mamma ;D hehe. Jag kommer alltid att vara barnslig. Och har ni tänkt på det när ni ser reklamer på barbie eller liknande att "den skulle jag vilja ha..... när jag var liten"? Brukar ni tänka så eller är det bara fel på mig? :O
Aja skit samma..

Glöm inte att klockan 20.00 är det bonde söker fru! :D
Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

ååh! kom med en bulle till mej! jag är sjuuuuuk! :(