söndag 25 oktober 2009

Min Helg!

Igår blev det ingen uppdatering och inte i Fredags heller. Men idag blir det desto längre och litenbilder också eftersom det har varit en händelserik helg.

I fredags jobbade jag mellan 7.30- 10.30 sen hämtade vi våran nya tv- möbel. Vi fick vänta en stund och det var väldigt krångligt att få in den i lägenheten eftersom den var 5 cm för hög ^^, så Mathias fick ställa sig ute och skruva isär den lite så den gick igenom dörren. Väl uppe så skruvade vi ihop den och började möblera med prydnadsakerna och det blev kanon tycker jag. Här nere ser ni en före bild och en efter :)


Före
Efter
På fredags kvällen sen åkte vi ner till stan en runda för jag blev så godissugen och självklart hade affären stängt så då fick vi åka neråt stan och då såg vi att chili hade öppnat och det var sjukt mycket folk så vi stannade till där och pratade lite skit med folket :D
Vi var hemma runt ett tiden och då åt vi lite innan vi gick och la oss för att sova.
Lördag, vi städade och tvättade. Vi bytte vatten på akvariumet och jag glömde ta en före och efter bild men skit samma, det blev kanon fint iallafall :)
På kvällen kom mellan gumpa och sjöberg hit och vi drack lite, eller jag tog någon cider. Sen fick vi ett ryck och fick för oss att åka ner till stan så då gjorde vi det och då träffade jag en barndomskompis som jag inte visste att jag hade :S Det kändes väldigt lustigt men jag vet att det stämmer för jag vet att nere i den hörnan på den vägen i flygsfors lekte jag med någon tjej när jag var liten men visste inte vem men nu vet jag :D Vi gick upp på chili och hade kalas kul :D Visst att jag var trött idag på morgonen när jag klev upp men det var det värt!
Vi skrattade så otroligt mycket så jag har träningsverk i magen idag. Teresia som hon heter hade en kompis med sig också som hette Charlot, kanon trevlig människa det också och jag hoppas verkligen att dessa två kommer till helgen!
Jag fick en bra bild på Teresia men inte på Charlot för hon satt typ aldrig stilla ;P

Teresia

Idag så har jag jobbat mellan 7- 11. Det gick kanon bra förutom att jag var super trött ^^, När jag kom hem från jobbet så åt jag lite sen gick jag och la mig och sov i fyra timmar, men är ändå trött :/

Helgen har varit kanonbra! Längtar tills nästa helg då vi ska ha fest här hemma, det är ett tag sedan! Så på Lördag får alla komma ;D hehe...

kram kram

1 kommentar:

Mikaela sa...

Vad tråkigt att det ska krångla så... helgen har varit helt okej, din då? :)