onsdag 28 oktober 2009

Morgon promenad i höstsolen

Klockan är 9.15, kom nyss hem ifrån morgon promenaden med Ozzy :) Härlig morgon promenad blev det. Fint väder, solen skiner och det finns inget moln på himlen!

Nu ska jag snart sätta mig i telefon och ringa några samtal så får ni önska mig lycka till helt enkelt! Efter det ska jag ta fram frukost och sätta mig och kolla på film och äta frukost :D Mysigt!

Jag har sådana drömmar som jag hoppas bli sanna, det verkar som att Mathias och jag är överrens om att köpa en valp till våren och jag längtar som bara den! Därför ska jag börja spara nu så man har en "buffert" att börja med som:
1. Kostnaden för valpen
2. Försäkring
3. Ettårs sprutan
4. säng, halsband, leksaker m.m
5. Brukshundsklubb medlemsskap
6. Valpkurs kostnad på ca 600 kr

Maten kommer troligtvis och förhoppningsvis bli samma som Ozzys, kanske en annan de första månaderna, vi får helt enkelt se :D Men jag längtar!

Mot telefonen och köväntning :/
kram kram

Inga kommentarer: