tisdag 20 oktober 2009

Frågestunds svar!

Nu var det dags att svara på frågorna jag har fått och det var inte så många,
men det räcker :D

Dessa frågor kommer ifrån Mikaela, http://thisismikaela.blogg.se/index.html

Vad är ditt drömyrke
Mitt drömyrke är att få hjälpa människor och det gör jag nu genom att arbeta på ett äldreboende.

Vad vill du att dina framtida barn ska heta
Om det blir en kille så vill Mathias att han ska heta Rodhy efter hans farfar och det är jag helt med på för mina barn ska ha ovanliga namn och inte vanliga namn som Emma :P
Om det blir en flicka så vill jag att hon ska heta Nicole eller Lexi :) Lexi kan vara en förkortning på namnet Alexia eller Alexis :)

Vad har du för framtidsmål
Mina framtidsmål är att skaffa en underbar familj, köpa hus eller som jag vill bygga och designa mitt egna hus. Ha ett bra liv där jag och Mathias kan ge våra barn ALLT. Att man inte ska behöva välja om man ska skita i en räkning bara för att kunna föda sina barn eller köpa ett par nya jeans..

Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år
Om 10 år är jag 30 och fyller snart 31 då har jag 2 barn, Rodhy 6år och Alexia 4år, Ozzy(våran hund) är 14 år och älskar barnen. Vi har också köpt en ny hund som heter "Melba". Hon är 5 år och springer runt med Ozzy på gården och älskar livet! Vi har hittat en lagom stor gård som vi bor på. Vi har några kor som betar av åkrarna och så har vi två hästar, ett fullblod och en shettis till Alexia.
Rodhy ska till nästa år börja skolan och jag kommer vara så stolt över honom då han är väldigt smart efter sin mamma ^^, hehe.
Mathias och jag gifte oss samtidigt som Alexia döptes så vi har varit gifta i 4 år och vi älskar varandra fullt ut fortfarande!

Detta var svaren på frågorna jag fick, men om ni vill ställa fler frågor så är det bara att ställa för jag är öppen på att svara på nästan allt ;P

Kram kram

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Vad bra svar! :)

Anonym sa...

Lycka till :)
svärmor