fredag 30 oktober 2009

Inget städande än....

Det blev inget städande för mig idag, eller än har jag inte tagit fram dammsugan eftersom jag precis kom hem. När jag vart i stan och köpt mig bh:n så körde jag runt mamma och jag kom lägligt för hon bakade :D Hihi! Så där stannade jag ett bra tag!

Vi bokade också biljetter så den 5 Februari 2010 åker vi till Karlskrona för att kolla på Brolle jr!
Vad gör man inte för sin mamma?
Vi får se om vi ska boka hotell också, det har vi inte bokat än iallafall ^^,

Nu tänkte jag se om jag får fram dammsugaren ur städskåpet så jag dammsugar och torkar golven idag iallafall. Jag har en liten lapp där det står vad jag ska göra tills imorgon och det är:

1.Bära ner den gamla tv-hyllan
2.Hänga upp tavlorna
3.Dammsuga
4.Torka golven
5.Städa toaletten
6.Borsta mattan (går inte att dammsuga)
7.Klippa Ozzys klor
8.Städa i lilla akvariummet

Tror ni att jag hinner göra allt det tills imorgon?
Eller Mathias får göra nummer 1,2 & 8 ^^, hihi..
Då har jag bara fem punkter att göra ^^,
Dags att sätta igång!
kram kram

Inga kommentarer: