söndag 18 oktober 2009

Hockey idag!

Hej!
Jag har verkligen ingen ork. Jag tror jag är för gammal för att dricka och vara uppe till 3 på natten :S Det sitter verkligen i i 2- 3 dagar. Innan kunde man vara vaken till 3- 4 utan problem!
Man märker verkligen att åren hinner ifatt än ;P

Nu har jag och Mathias bestämt att vi ska på hockey ikväll :D Yeah! Och innan hockeyn ska vi vräka i oss pizza men jag tror jag ska ta kebabtallrik eller något istället :D
Jag funderar också på om man ska lägga ut en annons på blocket om att ett par söker bostad i närheten av Orrefors och se om det finns något hus som vill ha oss som boende ;D Vi får se om jag gör det eller inte, men det skulle vara så otroligt mycket roligare att ha ett hus för då känner man verkligen att det SKA vara jag och Mathias i hela våra liv! Och då har vi också större utrymme istället för denna lilla lägenhet!

Ne, nu ska jag klä om och sminka mig och sedan hämta Mathias!
Kram kram

Inga kommentarer: