tisdag 27 oktober 2009

Min dag!

Idag har vi storhandlat :) Känns så underbart skönt att ha mat och grejer hemma.
Först åkte vi till Jysk för att kolla på barn grinden vi såg i jysk- bladet. Grinden ska ju inte bli till något barn utan till Ozzy eftersom han springer ner för trappen när folk kommer och endel förstår inte att man inte ska locka ner honom utan att man ska få upp honom innan man går in så han lär sig att han ska sitta uppe och vänta tills den som kommer är uppe och då kan man kela med honom.
Vi får se hur det funkar nu med grinden som vi köpte.

Efter det åkte vi till djuraffären för att köpa fisk mat och kolla på en reflex väst och vi hittade en kanon bra väst som vi köpte :) Så nu syns vår buse väldigt bra! ^^, Vi köpte också en ny växt till akvariumet som blev kanon :D

Sist men inte minst åkte vi till kvantum där vi handlade MASSA mat..
Så nu är frys, kyl och skafferiet fullt! Härligt!

När vi kom hem så ringde jobbet så jag har jobbat mellan 13.00 - 16.00 också + att jag ringt till ett annat boende för att bli tim vikarie där också och hon verkade skitglad för att jag ringde så får se när hon ringer tillbaka för att bestämma vilka dagar jag ska dit för att testa att jobba där :D

Nu ska jag duscha och sedan får vi se vad som händer och sker!
kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

bra emma! hejja hejja:)