torsdag 8 oktober 2009

Min dag igår, idag och imorgon!

God kväll på er!
Jag hann inte med någon uppdatering igårkväll och ingen idag på morgonen heller eftersom jag försöker hinna med mitt liv nu!

Igår på kvällen hade jag tänkt att kolla på bonde söker fru, men klockan 18.00 så kommer Mathias inspringandes och frågar om vi ska på hockey. Jag tänkte en stund men eftersom det var så otroligt länge sen vi va på det så sa jag ja och tänkte attt bonde söker fru kan jag se på reprisen sen :) Matchen var mellan Nybro if- Karlskrona och var j*vligt spännande. I tredje perioden stod det 4-0 till Nybro men då kom karlskrona ifatt med 4-4 så det blev förlägning utan mål så det blev straffar där vi vann med 5-4 :D Kanon match, men domarna kunde inte dömma! Fy fasen säger jag bara! Dömde bara ut Nybro hela tiden och inte Karlskrona!

Efter hockeyn åkte vi hem, gick en runda med Ozzy, åt lite och pang i säng. Men när vi skulle in i sängkammaren så såg jag att jag glömde sätta på nya, rena sängkläder efter att jag tagit av dem tidigare på dagen! :S Oups! men det fick jag fixa lite snabbt innan Mathias hann in i sovrummet^^,

Idag ringde klockan vid 05.45 då klev jag upp och gjorde iordning här på morgonen och så väckte jag Mathias eftersom han skulle iväg han med. Innan jobbet så lämnade jag också Ozzy hemma hos Mathias bror som var snäll att vara hundvakt eftersom Mathias skulle vara iväg länge och jag jobbade till 16.00. Tack snälla att du ställde upp!
Jobbet har gått väldigt bra idag, snabbt har det också gått.. vet inte riktigt vart tiden tog vägen!
Efter jobbet så hämtade jag Ozzy och så körde jag hem och såg då att jag fått brev från Csn som säger att jag får pengar nu helt plötsligt! Hur ska de ha det? :S

Nu har jag iallafall gjort ett arbete färdigt och har ett kvar som MÅSTE bli klart tills imorgon så jag tänkte plugga en stund till och sedan ska jag ut med Ozzy en runda innan jag ska lägga mig framför tv:n för att titta på det där nya programmet mammas pojkar. Man kan nog få ett par skratt till det programmet och efter det blir det inlåst och vet ni? Jag och Mathias träffade den polisen med tatuering på armen på Ronnebybrunn förra året :D Han är skit snäll!

Imorgon ska jag jobba mellan 7.30- 10.30 och efter det ska jag tvätta och om jag hinner så ska jag slänga in en maskin innan jag åker till jobbet :) på eftermiddagen så ska jag tillbaka till jobbet för att åka till en äldre med Ozzy för att förgylla hans dag :) och på kvällen blir det ljusparty hos Marina! ;D

Nu ska jag plugga!

kram kram

Inga kommentarer: