onsdag 21 oktober 2009

Personal fest!

Nu är jag hemkommen ifrån personalfesten, eller jag har varit hemma i ca 45 min :)
Det har varit kanon trevligt och jag tackar alla för en trevlig kväll.
Kvällen började med att vi åt på Juventus där jag tog grillspett med tzatziki och klyftpotatis till. Till maten tog jag faktiskt en öl och det var kanon gott ihop!

Innan maten kom in så hade vi en liten frågesport om hur mycket man känner varandra på jobbet som Evelyn hade gjort. Det var 17 frågor och jag hade 5 rätt så antar att jag inte känner alla så väl ;P Men lika kul för det hade vi!

Efter maten och frågesporten åkte vi till bowlinghallen där vi helt enkelt bowlade och det gick mycket bättre för mig denna gången än vad det gick för mig när Mathias och vi spelade ^^, Men jag fick ingen strike utan fick ner 9 käglor HEEEELA tiden så det var riktigt irriterande, men det är ju inte allvar så skit samma :)

Vad jag vill komma med detta inlägg är att jag hade det riktigt trevligt och hoppas verkligen att man får chans att vara med och göra om det vid ett annat tillfälle :D

Tack och god natt från mig!
kram kram



Inga kommentarer: