fredag 9 oktober 2009

bjuder på mig själv!

Hur gammal är du om fem år?
25

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Eh, jobbakompisarna?

Hur lång är du?
1,67 var jag sist så det är jag nog fortfarande om jag inte har krymt

Vilken är den senaste filmen du sett?
The last house on the left side eller om vi kollade på the electric mist? :S någon av dem var det

Vem ringde du senast?
hm´s kundservice

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

När vaknade du i dag?
05.45 ringde klockan

Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas

Vilken är din favoritplats?
fotöljen, fast ändå vill jag slänga ut den ibland? :S

Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag var rädd för troll, att trollen skulle komma och ta mig ifrån mamma.
Det var endast i flygsfors jag drömde dessa drömmar, inte i kungshall dit vi flyttade efteråt.

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

Hur många kuddar har du i sängen?
3, men om man räknar med Mathias kuddar så är det nog 10 :P

Hur många landskap har du bott i?
Småland, underbara småland :D

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag föredrar skor, inne gäller inneskor. men på sommaren går jag barfota helst

Är du social?
Ja det är jag enligt mig men alla behöver väl vara ensam ibland också?

Vilken är din favoritefterrätt?
banana split ^^

Tycker du om kaffe?
Ibland, beror på vart och när.

Vad dricker du till frukost?
juice eller vatten

Sover du på någon särskild sida?
Jag sover på vänster arm (den sidan)

Kan du spela poker?
Nej

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Lasse :D 890123 is the best!

Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu blir det räkningar och mat. Annars saker som unnar mig och min familj son kläder eller saker ifrån Ikea!!

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
När jag hinner kollar jag på idol och bonde söker fru :D

Kan du rulla med tungan?
Javisst!

Vem är den roligaste människan du känner?
Den som får/fick mig på bäst humör var nog Carro men nu när jag är med marina så skrattar jag j*kligt mycket också :D tyvärr träffas vi inte sååååå ofta men det får vi ändra på eller hur?

Sover du med gosedjur?
Ja, när jag är ledsen

Kan du byta olja på bilen?
Nej, det gör Mathias ;P

Läser du någon dagstidning?
Ja när jag är på jobbet:)

Dansar du i bilen?
Ja. När det är en bra låt och eftersom jag inte har radio i min bil så blir det mest dans i jobb- bilarna ;D

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev ned vilka jag skulle till på jobbet idag

När var du i kyrkan senast?
När min syster slutade skolan innan sommaren

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en vecka :)


Hittade denna på denna blogg: http://gotteochvi.blogg.se/
kram kram

3 kommentarer:

Mikaela och lilla Aimee sa...

Jodå det är bra här, självdå?

Mikaela och lilla Aimee sa...

Jaså varför är det stressigt? Stressa inte för mycket bara, stress är inte bra :)

Marina sa...

hihihi:) klart vi måste! med början ikväll:P