fredag 9 oktober 2009

Maten på G

Nu är köttfärsen på spisen och maten på G :D Sista tvätten är i tvättmaskinen och det andra hänger på tork. Fy fan va duktig jag är :D Maten kommer vara färdig innan Mathias kommer hem, men eftersom jag ska iväg både vid tre och sedan vid sex så måste jag göra den nu så jag hinner och varma lasagne är väl inte så farligt? ;)

Förresten jag skrev ju idag på morgonen att jag undrade vart mitt paket va, det kommer aldrig komma utan de har tagit bort den odern på något konstigt vänster så jag får försöka komma ihåg vad det var som var med i den odern och beställa om. Det tycker jag är svinigt! Usch! Och en sak som är ännu värre är att den väskan jag beställde då inte finns längre! Åh, ännu mer irriterande!

Aja, får vänta med att beställa eftersom idag ska jag på ljusparty och kan köpa ännu mera där ;P

Nu ska jag fortsätta med maten.
kram kram

1 kommentar:

Mikaela och lilla Aimee sa...

Vet hur det är, stressar i princip jämnt fast i onödan.