onsdag 7 oktober 2009

Ozzys baddag!

Nu funkar Mathias dator :D vi köpte ett nytt tagentbord igår efter jag slagit sönder det andra ;P hehe.
Igår jobbade jag mellan 12- 21, väldigt långt pass och jag var heeeelt slut när jag kom hem så det var sängen nästan direkt för mig!
Idag vaknade jag vid kvart över åtta och var utvilad :) Det första vi gjorde va att få in Ozzy i duschen och samtidigt tog jag mig en dusch också :) Det är bra att Ozzy inte rymmer ifrån badkaret iallafall, men han vill verkligen inte va där, det märker man på honom!
Nu är han ren och fin, men fortfarande inte 100% torr :/ Synd att jag inte tog kort på honom, han ser så ledsen ut när han ska bada :/ Får ta det nästa gång det är dags ^^,

Efter vi kom ut ifrån badrummet med Ozzy så torkade Mathias honom med hårfönen och jag städade i badrummet (inkl. toan) och plockade iordning i hela lägenheten. Jag har också tagit bort sängkläderna så ska snart sätta på nya :) Eller hur är jag duktig? Ska plugga resten av dagen nu hade jag tänkt iallafall, ska bara få en matbit i magen!

Imorgon ska jag jobba igen, mellan 7.00- 16.00 :) Och då behöver vi ha hundvakt, så det ska Mathias bror vara litegrann.

Ne, nu ska jag titta vidare på en ny dator :)

Glöm inte att "bonde söker fru" börjar ikväll klockan 20.00 på tv4

Kram kram

2 kommentarer:

Mikaela och lilla Aimee sa...

Ne snön får gärna komma snart ;D Typ vara här i 1 vecka och sen försvinna och komma om ett tag igen.

Mikaela och lilla Aimee sa...

Ja slasket och blasket är ju den stora nackdelen med snön, det hoppar man ju gärna över!