söndag 4 oktober 2009

Kalas igår och massa jobb!

Jag hann inte uppdatera igår tyvärr :/
Jag jobbade mellan 7.30- 10.30 och efter det flööög tiden iväg för sedan var klockan halv ett och det var dags att hoppa in i duschen och förbereda sig för kalas.
Pappa hade tänkt grilla men eftersom det var och är nästan storm ute så hoppade han över det och gjorde köttgryta och potatis istället. Det gick ner det också. Kanon gott!
Efter det fick vi kaffe och tårta och inte bara en tårta utan två tårtor. Den ena var med äppel (inte så god) och den andra med passionsfrukt och den var väldigt god :) Självklart var det Priems konditori som bakat dem och de är sååå duktiga där!
Sen när jag skulle åka hem så höll jag på att blåsa bort :P Fy attan va det blåste så det var lite jobbigt att köra hem och otäckt!

Idag har jag jobbat mellan 7.30- 10.30 och efter det har det inte hänt så mycket. Hade tänkt städa men har varit så j*vla trött! Men en sak som gjorde mig glad när jag kom hem var att Mathias har städat iordning i hela köket :D Tack snälla du!

Nu har jag fastnat i en film som jag tänkte kolla klart på!
puss puss

2 kommentarer:

Mikaela och lilla Aimee sa...

Ja det är en sjukt fin och underbar stad :) ja det är storm här ute nu, har snöat i några städer över oss så det kanske kommer hit snart...

Jennie sa...

javisst . Kan maila dig uppgifterna . Tror jag ska ha din mail någonstans . Annars får jag hojta till om den .

kram Jennie