torsdag 22 oktober 2009

J*vla skit!

Fy f*n va sur jag blir nu! IDIOTER!
Den 23 Oktober stod det på min lapp att jag skulle få pengar ifrån csn men NEJ jag ska inte få pengar! Så nu helt plötsligt så har vi 2600 kr mindre denna månaden pga dessa j*vlar från csn.
Just nu har jag så stor lust att hoppa av skolan och skita i csn för jag orkar inte, jag orkar fan inte ens ta hand om mitt hem, jag orkar inte älska min pojkvän jag orkar inte ta hand om våran hund! JAG ORKAR INGENTING!

Ja jag vet att jag är en sådan person som ger upp hur lätt som helst, men det skiter jag i.
Just nu skiter jag i csn, i skolan i ALLT!
Jag ska jobba och försöka få iordning på vårat hem.

Det som känns mest irriterande är att jag har lagt undan en hylla som jag skulle köpa som imorgon men nu när jag inte får pengar hur fan ska jag då betala?! Jag vill ju inte heller säga att jag inte vill ha den för jag vill ha den! Åh, allt blev skit och allt är skit!
Jag trodde att allt hade ordnat upp sig, åh va jag vill att Mathias har ett jobb så man slipper fundera på dessa förbaskade pengar!

kram kram

2 kommentarer:

Jennie sa...

ja ,han är fin min lille prins .

Jo det är bara bra här , hur är det själv ?

Mikaela sa...

Inte pluggat tillräckligt eller är dom bara störda som vanligt? :P