tisdag 6 oktober 2009

Irriterande!!!

Hejsan! Jag kommer vara dålig på att uppdatera nu eftersom min dator är helt knas :/
Mathias dator är också knas, tagentbordet funkar inte så inget bloggande för min del.

Förstår inte vad det är för fel på min dator. Såfort man startar den så är den så j*vla seg, man kommer ingenstans. Man får vänta i en kvart för att kunna få upp en internetsida och massa skit :/

Pratade precis med Mathias, gud så gullig han är. Han var och pratade med några om ett hus som var till uthyres utan att jag visste om det. Jag vet inte om det var menat som en hemlis eller så, men jag tog det som en bra sak :) Men han tvekar lite eftersom en granne hade massvis med sådana hundar som springer, vad heter dom ? Och en annan granne har en tik. Så Mathias var rädd att grannarna skulle bli tokig på Ozzy om han råkar göra något, men Ozzy är ju faktiskt lugn, visst om en tik löper så gnyr han lite, men tror ICKE att han skulle rymma....
Men om man köper tillräckligt högt staket så kan man ju hyra det? :D Då kan han inte rymma ju!

Ne, nu ska jag försöka leta efter en ny bra, billig dator så får vi se om jag ska införskaffa mig en sådan.
Vi får se när vi hörs nästa gång! Men lämna mig inte ;P
kram kram

1 kommentar:

jenny sa...

Vart ska ni hyra hus då? åh det vill jag med! :)