tisdag 13 oktober 2009

Seg dag?!

Åh, jag har ingen ork! Vart tog den vägen?! Har känt såhär i två dagar nu, visst idag har jag plockat iordning och diskat, men sen då? Pluggandet, jobbandet & städandet? Jag har sagt i flera veckor att jag ska baka, det kanske jag ska ta tag i nu ikväll? :) Vi får se vad som händer, men kan göra några muffins bara för att liksom!

Har spelat the sims idag, ja jag vet att jag ska plugga och greja men har fastnat där! Imorgon ska jag icke sitta där en sekund för då måste jag plugga! Jag har också funderat på under dagen om man ska försöka köpa lite nya möbler så det blir lite förändring här hemma eftersom det verkar som att vi inte ska flytta :/ De hus jag har tittat på tycker inte Mathias om så då får vi bo här, men jag vill förändra lite isf och visst, det är ju billigare än att flytta så det är ju positivt på det sättet!

Har kollat lite på ikea, men ska nog titta lite på jysk med.
kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Joo jag hoppas också att armen blir bättre.. jobbigt att ha det såhär.. :( Ja visst har jag det! :) Hade varit trevligt!! Nitro funkar bra med alla hundar. Iallfall dem han har träffat hittils. Han är så pass undergiven mot andra hundar så han kanske är lite osäker i början men sen viker han sig och låter den andra hunden "vinna" puss