onsdag 28 oktober 2009

Min dag!

Händelserik dag!
Vid 12- tiden kom en kompis hit, Emily. Vi snacka massa dynga och gick en promenad med Ozzy.
När vi kom tillbaka ifrån promenaden så tog vi oss en fika och då kom svärmor och söte lilly också :D Så de fick också lite fika!

Vid fyra tiden åkte Emily hem och då satte jag mig lite vid datorn en stund och efter det så gick jag en kisserunda med Ozzy.
Sen dess har jag spelat Rock band och kollat på Bonde söker fru :) Härligt program det där, men det finns endel som verkar riktigt "bitchiga".

Imorgon, om det inte blir jobb, så ska jag städa lite här hemma :) Eftersom på fredag ska vi tydligen till Högsby och på lördag hinner jag nog inte städa. För på lördag kväll smäller det ;D Det var riktigt länge sen vi hade fest så till helgen blir det! Så kom alla som får komma! (inga idioter som man inte tycker om).

Förresten, fick en tillbaka blick då jag hade sköthäst. Emily och jag satt och pratade om att rida. FAN va jag saknar det nu! Om jag hade haft pengar och så hade jag tagit en sköthäst, och isåfall hade vi varit två för hon ville vara med i samma häst och det tycker jag låter rätt bra. För om jag t.ex. ska jobba en kväll som jag hade hand om den så kan man bara be henne åka dit istället :) Men som sagt, det får bli senare i livet!

Mamma frågade ifall jag ville följa med till Karlskrona i februari då Brolle jr kommer dit. Mamma ÄLSKAR verkligen honom så varför inte följa med och göra henne glad? :D

Ne, nu ska jag spela lite mer rock band!
Psst! Förresten imorgon kommer tekken 6 hem hit ;D
kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där.
Sorry att att jag inte hört av mig eller svarat på dina sms.. haft sjukt mycket att göra som jag inte planerat in alls!! Hoppas att det är okej!!
Kram