torsdag 15 oktober 2009

Jag ska jobba :D

Yippie! Idag ska här jobbas mellan 14- 21..
Har varit ledig i 3 dagar så nu är jag på hugget!

Jag blev precis färdig med städningen nu, eller jag sket i att damma och dammsög och torkade golven bara :) Men jag har gjort något vettigt idag iallafall!
Nu tänkte jag springa in i duschen en snabbis så jag har det avklarat så jag slipper stressa sedan!

Vi funderar på att åka till Hultsfred i helgen (om det inte blir jobb såklart).
Våra kompisar har skaffat sig en till hund och så ska Ozzys kompis få valpar så jag hoppas på att de kommer idag så de är några dagar gamla när vi kommer :D
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo där uppåt i hultsfred eller vimmerby eller liknande i något fint hus :D

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan duscha!
kram kram

4 kommentarer:

Mikaela sa...

det hoppas jag inte ;D

Marina sa...

ja, jag vet inte... men nått sånt iaf:P nä, de va ju inte så snällt av honom, klart du blev sur...
kul med jobb för dej:) äntligen!

Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee sa...

pröva vadå?:P

Marina sa...

nja... med mej är de väl sådär... fortfarande sjuk & måste jobba ikväll:( buhu! jag vill inte! ska försöka ta mej ner till affären & handla så jag kan laga lite mat, men de är inte speciellt lockande...:P