lördag 10 oktober 2009

Mysigt ljusparty!

Hellu!
Nu blev jag väckt när jag hade sovmorgon :/ Jag ska ju jobba mellan 7.30- 10.30 sen ringer de och undra om jag vill byta- Ja säger jag men kommer sedan på att jag har annat att fixa!

Igår var jag ju på ljusparty, Gud så trevligt det var! Funderar faktiskt på om man ska ha ett här hemma :) Men hur ska alla få plats för jag vill ju bjuda släkten och lite folk det kommer ju bli typ 20 pers isf :S Aja, vi får helt enkelt se vad som händer och sker. Jag handlade lite saker iallafall, för rätt så mycket pengar men det är MINA pengar som jag får så då gör det inget att man unnar sig något :) Mathias tyckte att det var för höst inspirerat men då kom jag på en kanon idé!
Eftersom jag var på ett ljusparty nu som var höstinspirerat så ska jag ha ett ljusparty nu till vintern då det är lite julgrejer som man kan handla lite av, sedan kan man ha ett till våren då det är lite vårinspirerat och sedan ett på sommaren :D Låter det bra ? hehe.

Ne, nu ska jag klä på mig lite och sedan får jag köra till jobbet för nu när jag ändå är vaken så kan jag lika gärna köra tidigare!

Kram kram

1 kommentar:

Marina sa...

tack för igår!!
jaa! ett jul party:) de gillar jag:D